Reacties

Van breugel Na al deze pech toch een hele fijne vakantie voor… 28 jan. '18
Gerrie Mensink Hoi Ellie en Martien, Geen best begin, ik hoop dat… 28 jan. '18
H.Meevis Hallo Mart en Ellie wat een pech ja heb ik ook gehad… 28 jan. '18
Anny van Wanrooy-ten Have Hallo Ellie en Martien, wat een pech met je knie hopenlijk… 28 jan. '18
Ed en Nel Oh nog even dit, heb je “Call de Midwives” al… 28 jan. '18
Ed en Nel Kijk dat zijn de verhalen, spanning en sensatie .… 28 jan. '18
W.Slegers Hoi , hoi ,,,, ondanks de tegenslagen , toch un fijne… 28 jan. '18
W.Slegers Ok , das allemaal weer minder met de knie , ik heb… 28 jan. '18
Yvonne Nou nou, wat een pech ! ( dat was dus een echt Sleegeriaans… 28 jan. '18
Fanny Bovers Mart ben je een wasserette begonnen op Bali goeie… 28 jan. '18
Henk de Vries Net nog wat doorgelezen van 2017 waar jullie ook heftige… 22 jan. '18
Henk de Vries Nou Jongens! Genieten jullie al een beetje? Reis goed… 22 jan. '18
Lizette van Akkeren Een veilige reis en te gekke vakantie op Bali. Het… 11 jan. '18
Ellie en Martien Wat leuke reacties van de trouwe kijkers, ik zal mijn… 20 dec. '17
Boy en Shirley Prachtige vooruitzichten. Wat een geschenk, weer een… 19 dec. '17
Marina Fijnheer Geweldig, weer een kleinkind! Wat een rijkdom, ik… 18 dec. '17
John Bruins Goedemorgen Martien en Ellie, Wij wensen jullie ook… 18 dec. '17
Gerrie Mensink Fijn dat jullie er weer zijn en ik hoop snel iets… 10 apr. '17
Jeanne El en mart veel plezier op jullie nieuwe reis,een… 10 apr. '17
Boy en Shirley Geniet nog van je laatste dag en een goede reis terug.… 23 mrt. '17
Fanny Bovers Heerlijk mee te kunnen genieten van jullie geweldige… 21 mrt. '17
Lizette van Akkeren Hoi Mart en Ellie!! Ja jullie vermaken je wel zo te… 21 mrt. '17
Gerrie Mensink Ik wens jullie een goede reis terug naar huis en ik… 21 mrt. '17
Van Breugel Goede reis terug!!! 21 mrt. '17
Joop en Mathilde Hoi sleegersen, Wanneer komen jullie weer thuis? Als… 21 mrt. '17
Elleke wat geweldig nieuws, we komen vrijdag terug. tot zaterdag,… 21 mrt. '17
W.Slegers Hallooooo ,,, alles goed daar , hier alles goed ,… 21 mrt. '17
Ed en Nel Fijn dat jullie weer op pad kunnen, doe voorzichtig!! 4 mrt. '17
Fanny Bovers Hoi Ellie en Mart, Gelukkig kunnen jullie nu genieten… 1 mrt. '17
Jan Jairus Marinus de Bakker Leuk om jullie belevenissen op Bali te lezen. We blijven… 28 feb. '17
Lizette van Akkeren Hoi Ellie en Martien. Gelukkig is het nu droog en… 27 feb. '17
Ellie en Martien Wat lief van jullie allemaal, bedankt en we houden… 26 feb. '17
John Bruins Ik hoop dat jullie nog een fijne vakantie hebben,… 26 feb. '17
Gerrie Mensink Fijn dat jullie nu genieten, het is hier erg regenachtig… 26 feb. '17
Ed en Nel Nou klinkt goed, heerlijk hoor. Zo kom je de tijd… 25 feb. '17
Joop en Mathilde Hoi Ellie en Martien, Fijn dat het weer nu meehelpt… 25 feb. '17
Ellie en Martien hallo joop en Mathilde, ja wij dachten dat ze geen… 25 feb. '17
Joop en Mathilde Hallo Elly en Martien, Fijn dat jullie weer zo genieten.… 25 feb. '17
W.Slegers Ok , jullie zijn lekker bezig , lekker genieten ,,, 25 feb. '17
Ellie en Martien bedankt coortje, ben je al weer redelijk mobiel. hoe… 25 feb. '17
Ellie en Martien heel erg bedankt voor de reactie, ja na 3 weken regen,… 25 feb. '17
Van breugel Nog een fijne vakantie en geniet van de zon gr Ad… 25 feb. '17
Coortje Lekker genieten samen 25 feb. '17
Ellie en Martien hallo Gerrie, voor ons was het geen moeite, maar we… 21 feb. '17
Gerrie Mensink Ellie en Martien, Hartelijk dank voor jullie hulp… 20 feb. '17
Boy en Shirley Hartelijk dank voor het afgeven van de envelop aan… 16 feb. '17
Gre brom Zaterdag naar de uitvaart geweest met Gerrie en Hennie.was… 12 feb. '17
Ellie en Martien ja gusteren hebben wij ook op het strand afscheid… 12 feb. '17

1  « Vorige 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »