Bali 2018

18 december 2017 - Nuenen, Nederland

ja ja, het begint te naderen, de volgende overwintering op Bali.

Wij hebben er zin in, maar eerst kerst en nieuwjaar vieren, dan nog de geboorte van ons zesde kleinkind, het wordt een meisje.

Langs deze weg willen wij jullie alle fijne feestdagen wensen, en een gezond 2018.

Daarna veel kijk en lees plezier toegewenst.

Heel veel groetjes van Martien en Ellie, de motormuizen

1. John Bruins:
    18 december 2017
    Goedemorgen Martien en Ellie,
    Wij wensen jullie ook fijne feestdagen en natuurlijk een leuke vakantie.
    Groetjes, John, Silvia en Jade Bruins
  2. Marina Fijnheer:
    18 december 2017
    Geweldig, weer een kleinkind! Wat een rijkdom, ik geniet zo van jullie verhalen en de foto’s!
    Nogmaals, gezellige feestdagen en een gezond en gelukkig 2018!
    We zien elkaar weer op Bali en starten met een diner in Palm Beach.
    Liefs, Marina
  3. Boy en Shirley:
    19 december 2017
    Prachtige vooruitzichten. Wat een geschenk, weer een kleinkindje.En dan heerlijk weer naar mijn geliefde 💋Bali. Heel plezier maar vooral goede gezondheid! 🥂🍀
  4. Ellie en Martien:
    20 december 2017
    Wat leuke reacties van de trouwe kijkers, ik zal mijn best doen om jullie bezig te houden bij onze overwintering
  5. Lizette van Akkeren:
    11 januari 2018
    Een veilige reis en te gekke vakantie op Bali. Het etentje was heel erg gezellig en lekker. Bedankt voor de gezelligheid. Geniet van alles op jullie favoriete eiland 🤗🤗. Groetjes van Ferry en Lizette 😘😘
  6. Henk de Vries:
    22 januari 2018
    Nou Jongens! Genieten jullie al een beetje? Reis goed verlopen? Zonder al te veel hindernissen. ? Hopen dat jullie lekker gaan genieten. Ik probeer dit allemaal te volgen. Henk de Vries.
  7. Henk de Vries:
    22 januari 2018
    Net nog wat doorgelezen van 2017 waar jullie ook heftige momenten hebben gehad! Schrok er van! Take care en geniet! We volgen jullie. Henk en Miel.