Vertrek naar bali

28 januari 2018 - Tuban City, Indonesië

ja daar zijn we weer, op naar de nieuwe gebeurtenissen, ja en het zal maar meteen gied verlopen bij ons, niet dus.

Het begon bij vertrek van de trein naar Amsterdam harrie bracht ons weg, en waren ruim op tijd op het station in Eindhoven. Half uur later arriveerden kitty en tini ook, eventjes onze ns kaart activeren, oké klaar voor de start. Bij de trein aangekomen schrok tini zich een hoedje want hij was zijn reistasje vergeten uit de auto van wim te halen, gelukkig maar bestaat er een telefoon mobiel, snel gebeld en de vliegende wim was er snel om hem te brengen. We hadden nog een minuut om in te stappen. Maar uiteindelijk zaten we in de trek. Direct naar het hotel, daarna even inchecken, klaar is kees. Nu slapen en de volgende morgen vroeg op. Op Schiphol s’morgens aangekomen dachten we dat we niet zouden vliegen, geen treinen en geen vliegverkeer. Toch moesten we in het vliegtuig plaatsnemen. Toen begon bij windkracht 7. Eerst een plaat van het dak gewaaid direct op het vliegtuig. We zaten al een ruin uur in dat ding. Toen weer wachten voor de start 11/2 uur kater gingen we weer. Halverwegen stopte het vliegtuig want de startmotor was kapot weer terug naar de gate. Nu uiteindelijk hadden we 3 uur vertraging. Aangekomen in Singapore was ons vliegtuig al we. Opnieuw inchecken en we vertrokken binnen twee uur naar bali.

Lekker even verfrissen, op naar het restaurant, dansen met een heerlijk diner. Halverwegen de avond ga ik door mijn knie kon niet meer lopen, kitty zorgde voor ijszakken en ik had een knieband uit de koffer getoverd. Maandag naar het ziekenhuis, naar de orthopeed, conclusie waarschijnlijk een meniscus. Kan nog steeds moeilijk lopen. dan begint de ellende moest een MRI op woensdag laten maken, alarm centrale gebeld, helaas werd niet vergoed, het was een planning geval, dus geen spoed. Maar lopen kan nog steeds  moeilijk en alles gaat toch gewoon door. Ook is zitten op de motor wel moeilijk maar we moeten voortuit. wij hopen dat jullie toch zullen genieten van onze bevindingen. hier komen dan de foto's zoals beloofd.

groetjes van ons en de andere balkgangers.

1. Yvonne:
    28 januari 2018
    Nou nou, wat een pech ! ( dat was dus een echt Sleegeriaans begin)
    Vervelend van je knie maar zo te zien heeft het weinig invloed op jullie vakantie.
    Veel plezier en doe de iedereen de groeten van ons.
  2. W.Slegers:
    28 januari 2018
    Ok , das allemaal weer minder met de knie , ik heb un foefje met die minicus , maar ik weet nie hoe ik uit moet leggen , ik probeet ut toch , je been krom doen , dan strekken maar tijdens ut strekken je onderbeen en je voet naar buiten draaien en dan moet je , je voet op je andere been leggen en dan zo proberen je been te strekken , ik hoop dat ik ut un beetje redelijk heb uitgelegd
  3. W.Slegers:
    28 januari 2018
    Hoi , hoi ,,,, ondanks de tegenslagen , toch un fijne vakantie gewenst , de kipoen hebben ut goed naar de ,, zin ,, maar ze worden wel gedirigeert door een van onze dames , ze worden regelmatig in de kam gepikt , zo van, dat doe je niet meer , he , stelletje eikels , maar verders alles goed ,,, succes met de knie , !!!!
  4. Ed en Nel:
    28 januari 2018
    Kijk dat zijn de verhalen, spanning en sensatie . Maar gelukkig toch alles verder goed gegaan op je knie na dan.
    Hopelijk hou je er niet al te lang last van, anders kan je het dansen van je lijst schrappen.
    Dan maar op de brommer, maar doe wel extra voorzichtig er is geen raad voor als jullie onderuit gaan door zo’n wilde joyrijder ze kijken nergens na en schieten zo voor je langs.
    Verder veel plezier geniet er van. Hopenlijk regent het niet zo lang en vaak meer! Groetjes!!
  5. Ed en Nel:
    28 januari 2018
    Oh nog even dit, heb je “Call de Midwives” al gezien op Netflix?
    Nee? Doen!!!
  6. Anny van Wanrooy-ten Have:
    28 januari 2018
    Hallo Ellie en Martien, wat een pech met je knie hopenlijk komt het snel weer goed en kun je zonder pijn van de vakantie genieten, groetje, Jos en Anny
  7. H.Meevis:
    28 januari 2018
    Hallo Mart en Ellie wat een pech ja heb ik ook gehad aan beide knieën word operatie en daarna soms nieuwe knie het valt nog te makengelukkig maar niet fijn op de vacantie voltare crem helpt het beste ik wens jullie ondanks alles nog een fijne en rustig aan doen heel veel groetjes van Harrie en Yvonne
  8. Gerrie Mensink:
    Hoi Ellie en Martien,
    Geen best begin, ik hoop dat de rest van de vakantie beter verloopt. Vooral als over 14 dagen het grote zonnetje komt. Je begrijpt wel wat ik bedoel......haha.
    Ook alles goed met Betsie en Jac ?
    Lieve groetjes voor allemaal, Gerrie
  9. Van breugel:
    28 januari 2018
    Na al deze pech toch een hele fijne vakantie voor jullie allemaal,El succes met je knie en veel plezier!!!!
  10. Henk de Vries:
    28 januari 2018
    Ha die Ellie en Mart, jongens wat een startt zeg. En nou die knie weer! Nou van knieén weet ik inmiddels alles af , verschrikkelijk, maar wil jullie plezier daar niet mee bederven. Heerlijk die verhalen te lezen, echt mijn ding! In gedachten bij jullie ( met krukken)
    Geniet er van! Ik /we blijven lezen.
  11. Boy en Shirley:
    4 februari 2018
    Sorry voor de late reactie. Maar ik, shir was weer uit logeren bij huize Catharina.
    Heerlijk om weer verhalen van jullie te lezen.
    Das toch spannend zo’n reisje en vooral voor je reisgenoten. Is toch hun eerste keer?
    En laat je dokter een briefje schrijven dat het wel een spoedgeval is geworden door de pijn.
    En je hebt het nr van Dhanny voor evt hulp.
    We hopen dat jullie verder nog kunnen genieten maar daar twijfelen wij niet aan.
    Ik (Shirley) ben eigenlijk best wel jaloers hoor. Ik mis Bali en mijn dierbaren daar ontzettend, maar wat in het vat verzuurd niet. Dus ik ga zeker nog een keer.
    Geniet van iedere dag hè, Carpe Diem.
    En mocht je Dhanny spreken geef hem heel veel liefs van ons.
    Sterkte El met je knie en zorg er goed voor.
    Till the next story.