week 3 en 4

13 februari 2017 - Tuban, Indonesië

Week 3 en 4

Ja wat hebben we allemaal gedaan, na die dramatische week, geprobeerd om de draad weer op te pakken, het weer is beter geworden.

Dus we zijn oude balivrienden wezen opzoeken. Magnus (de Zweed) woont ook al 20 jaar op Bali, en was nu vlakbij Ungusan. Lekker morgen en middag bijgekletst. Wij en hij ziet ons als tweede zoon. Zijn zoontje Ziggy, is Spaans aan het leren. Hij wordt 6 jaar, en spreekt nu al, Deens,Maleis, balinees, en Engels.

Geweldig hoor zo'n manneke.

Dit was maandag, de was hangt overal buiten.

De volgende dag zijn we naar de "meisjes" geweest, maar die waren werken, pappa was wel thuis, met zijn kleinkind.

Woensdag hebben we een rustdag gehouden.

Doenderdag zijn we inkopen gaan doen, voor diverse mensen van Nederland. Geslaagd.

Donderdagavond zijn we naar Ben Haert geweest, dansen. Maar de oude knoken willen niet meer.

Vrijdag, verhuizen van kamer, renovatie in het hotel, en dat viel niet mee. Zondag weer verhuizen, en dit wordt onze kamer definitief.

Dan is het weekend, het verkeer in tuban en Kuta is verschrikkelijk, eenrichtingsverkeer, en dit werkt echt niet.

Maandag was weer het oude.

Zaterdag zijn we naar luwus, richting beduvel, waar de aardverschuiving is geweest.

Dit was een speciale ervaring, een Balinees dorpje, waar je kan slapen, eten, kookles, en alle activiteiten kunt meemaken voor de toeristen.

Dit is het werk van Widhi, ook van onze Balinese vrienden, dit is haar werk op dit moment.

Aktiviteiten organiseren voor groepen. Wij vinden het te duur, maar wel apart.

We hebben daar kookles gehad, en een lunch genoten.

Na afloop hebben we onze was opgehaald. Mart was op na een reis op de brommer van 3 uur.

Maandag natuurlijk rustdag, en 's avonds eten in het restaurant van ons hotel.

Nu weer genoeg meegemaakt, vanavond massage van onze Rini van Floris. Zij masseert mij al bijna 20 jaar.

Heerlijk ik zie er naar uit, want ze was op vakantie naar Floris, met de boot. Dat is 3 dagen en 2 nachten.

Nu dadelijk gaan we koffie drinken met donuts in Galleria.

Zo zag onze afgelopen dagen er weer uit. En het volgende verslag komt over 2 weken weer.

Groetjes van ons met de heerlijke zon.

1. Coortje:
    Lekker genieten samen
  2. Van breugel:
    25 februari 2017
    Nog een fijne vakantie en geniet van de zon gr Ad en Miriam
  3. Ellie en Martien:
    25 februari 2017
    heel erg bedankt voor de reactie, ja na 3 weken regen, hebben we eindelijk zon.
    we genieten nu des te meer.
    gr. van ons
  4. Ellie en Martien:
    25 februari 2017
    bedankt coortje, ben je al weer redelijk mobiel. hoe gaat het met jouw

groetjes van ons
  5. W.Slegers:
    Ok , jullie zijn lekker bezig , lekker genieten ,,,
  6. Joop en Mathilde:
    Hallo Elly en Martien,

Fijn dat jullie weer zo genieten.
    Leuke foto bij de lego pop.
    Dat hebben ze toch overal .

Groetjes,
    J&M
  7. Ellie en Martien:
    25 februari 2017
    hallo joop en Mathilde, ja wij dachten dat ze geen LEGO hadden hier, maar in een hele dure mol, kwamen we ze tegen, het is hier nog duurder dan bij ons.
    ja we komen nu weer overal, eerst alleen maar regen.

groetjes van ons
  8. Joop en Mathilde:
    Hoi Ellie en Martien,
    Fijn dat het weer nu meehelpt om meer te kunnen genieten van je vakantie.
    De combinatie van een duur centrum en duur Lego kunnen we ons wel voorstellen.
    We zijn ook eens in Berlijn in zo'n centrum geweest. Vol verbazing zijn we er uit gevlucht, wat een prijzen!
    Met de kinderen gaat het goed. Frankrijk is nog in het visier en de werkzaamheden in Hoek van Holland gaan beginnen.
    Geniet nog van de resterende dagen.
    Hartelijke groet,
    J&M
  9. Ed en Nel:
    25 februari 2017
    Nou klinkt goed, heerlijk hoor. Zo kom je de tijd wel door, nog veel plezier!!
  10. Gerrie Mensink:
    26 februari 2017
    Fijn dat jullie nu genieten, het is hier erg regenachtig en somber, dus blijf nog maar een hele tijd . Groetjes voor alle bekenden.
  11. John Bruins:
    26 februari 2017
    Ik hoop dat jullie nog een fijne vakantie hebben, pak de draad maar weer op en zorg dat jullie er flink van genieten: "Leef vandaag, morgen kan alles anders zijn"
    Veel liefs, John en familie
  12. Ellie en Martien:
    26 februari 2017
    Wat lief van jullie allemaal, bedankt en we houden contact. Martien en ellie
  13. Lizette van Akkeren:
    27 februari 2017
    Hoi Ellie en Martien. Gelukkig is het nu droog en kunnen jullie nog meer genieten van jullie vakantie! Vanuit het regenachtige Best waar het houtvuur knappert heel veel groetjes en ik kruip onder mijn dekentje........welterusten voor straks en tot in Nuenen ( duurt nog efkes he...) Groetjes Lizette xx
  14. Jan Jairus Marinus de Bakker:
    28 februari 2017
    Leuk om jullie belevenissen op Bali te lezen. We blijven jullie volgen!
  15. Fanny Bovers:
    1 maart 2017
    Hoi Ellie en Mart,
    Gelukkig kunnen jullie nu genieten van Bali. En de batterij opladen voor als jullie weer terug zijn. De foto's zijn mooi, aan jullie gezicht is te zien dat jij en Mart aan het genieten zijn. Groetjes en knuff.
  16. Ed en Nel:
    4 maart 2017
    Fijn dat jullie weer op pad kunnen, doe voorzichtig!!