Reacties

Naam Reactie Datum
Harry Goede reis terug Tot ziens 29 mrt. '24
Gre brom Heb weer genoten van jullie verslag,dan ben ik er… 29 mrt. '24
Wim Kieffer Nu zo te lezen is het weer een geweldige fijne vakantie… 29 mrt. '24
Kitty Vanden Heuvel Mooi verhaal Ellie Ziet er sportief uit op de film… 29 mrt. '24
Joke Tot vanavond , Ellie en Martin 29 mrt. '24
Van breugel Heel goede reis het zit er weer op fijne thuiskomst… 28 mrt. '24
Yvonne Alweer 4 maanden voorbij en weer mooie herinneringen… 28 mrt. '24
Joke Leuk dat we een stukje van jullie mee mogen maken… 27 mrt. '24
Henk de Vries Lieve Martellie. Wat een heerlijk verhaal weer als… 27 mrt. '24
Tilly en Aad Faassen Fijn dat jullie het weer leuk hebben gehad en gezond… 27 mrt. '24
Alice Hele goede reis terug! 27 mrt. '24
Anny van Wanrooy-ten Have Hoi Ellie en Martien, Leuk jullie verhaal weer te… 27 mrt. '24
Riet Ligtenberg Leuke foto’s Ellie ,einde van een mooie tijd op… 27 mrt. '24
Dorien Jullie hebben weer een mooie tijd gehad! We zijn blij… 27 mrt. '24
Nel bek O wat verschrikkelijk dit nieuws te horen, maar kop… 8 mrt. '24
Nel bek Lieve mensen, zojuist genoten van je verhalen Elly,… 7 mrt. '24
Anny van Wanrooy-ten Have Hoi Ellie en Martien, Leuk jullie verhaal weer te… 23 feb. '24
Henk de Vries Hoi Martellie. Super verhaal weer! Of ik ook mee was… 22 feb. '24
Gre brom Volgens mij hadden gerrie en ik de kamer ernaast 22 feb. '24
Marina Fijnheer Met interesse voorgaande gelezen. Het contact dat… 15 jan. '24
Kitty Vanden Heuvel Hoi luitjes Ziet er goed uit Grote groep jullie vermaken… 14 jan. '24
Henk de Vries Wel Ellie ik neem aan dat je nu de kans hebt gehad… 12 jan. '24
HENK -CARLA Mart-Ellie Ook van ons nog de beste wensen Carla -Henk… 7 jan. '24
Anny van Wanrooy-ten Have Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Leuk om… 6 jan. '24
Marina Fijnheer Na 2 heerlijke maanden op Bali, elke dag prachtig… 2 jan. '24
Alice Hele fijne feestdagen! 26 dec. '23
Gerrie Mensink Geniet al weer van jullie verhalen. Veel plezier uit… 25 dec. '23
Harry Ook voor jullie fijne feestdagen. Wij vertrekken 12… 25 dec. '23
Henk de Vries Weer leuk om te lezen! Het overwinteren is begonnen,… 25 dec. '23
Gerrie Mensink Hallo Ellie en Martin, Wens jullie een fijne tijd… 3 dec. '23
Marina Fijnheer Heel fijn dat mijn buurtjes weer naar Palm Beach komen,… 2 dec. '23
Anny van Wanrooy-ten Have Hallo Ellie en Martien, Wij gaan jullie reisverhalen… 2 dec. '23
Wim en Hetty kieffer Hallo Elly en Martin Ja wij gaan ook jullie reis verhalen… 2 dec. '23
Gre brom Hallo Mart en ely, Fijn dat jullie weer naar balie… 2 dec. '23
Fanny Ellie en Mart weer op avontuur en genieten van het… 2 dec. '23
Joke Geniet ervan ik hoop dat we jullie nog zien in ons… 2 dec. '23
Ellie en Martien Hallo Aad enTilly, wat leuk dat jullie een huis in… 2 dec. '23
Tilly en Aad Faassen Hoi Elly en Martien. Wij gaan jullie volgen tijdens… 2 dec. '23
Jan Jairus Marinus de Bakker Geweldig vooruitzicht Elly en Martien! We zijn al… 2 dec. '23
Henk de Vries Nou reken maar dat ik je lees Ellie! Super de voorpret… 2 dec. '23
Rutger Leuk de foto’s’s en verhalen weer eens te lezen!… 11 apr. '23
Wim en Hetty kieffer Wim en Hetty 2 April 2023 Ja wij zijn ook blij dat… 2 apr. '23
Joke Welkom thuis 2 apr. '23
Ed en Nel Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen en… 2 apr. '23
Tilly en Aad Faassen Fijn dat jullie weer gezond terug zijn. Het weer zal… 2 apr. '23
Van breugel Goede terugreis tot snel 31 mrt. '23
Leo en ine Fijne reis terug naar het koude kikkerland 30 mrt. '23
Tilly en Aad Faassen Wat leuk dat zij er weer waren👍 30 mrt. '23
Alice Goede reis terug! 30 mrt. '23
Harry Goede terugreis. Zien jullie snel Groetjes 30 mrt. '23

1 2 3 4 5 Volgende »  ...