week 5 en 6

21 maart 2017 - Tuban City, Indonesië

ja hoor, we hebben bijna alle inkopen weer gedaan. heerlijk gegeten, em tourtjes valt nog tegen. Vandaag dinsdag 28 februari om 9.30 massage van onze Rini.

ze is klein maar fijn, maar kneden dat kan ze.Ik ken haar al bijna 20 jaar.

Vandaag gaan de Bakkertjes weer naar huis, voor hun zit het erop. Dini mist haar Hollandse pot. Dini lekkere stamp dat kan nog als je thuis bent. Goede reis en wel thuis. Martien wilde weer graag naar de haven, dat hebben we dan ook maar gedaan. Zie foto"s.

Hij wilde graag gaan vissen en dat gaat ook nog gebeuren de volgende keer

1. W.Slegers:
    21 maart 2017
    Hallooooo ,,, alles goed daar , hier alles goed , we zijn vorige week op controle geweest in het catharien voor onze Wil , ze hoeft volgend jaar pas weer trug te komen , dus is ook weer un pluspunt ,,,,wanneer zien we jullie weer trug hier

Groetjes Wim en Wil
  2. Elleke:
    21 maart 2017
    wat geweldig nieuws, we komen vrijdag terug. tot zaterdag, want we zijn de hele dag al vol gepland

gr buufjes van 17
  3. Joop en Mathilde:
    Hoi sleegersen,

Wanneer komen jullie weer thuis?
    Als dat al snel is dan wensen we jullie een Goede reis en zien we elkaar snel weer in Dordrecht
    Op z'n Brabants: Doei.
  4. Van Breugel:
    Goede reis terug!!!
  5. Gerrie Mensink:
    21 maart 2017
    Ik wens jullie een goede reis terug naar huis en ik hoop jullie weer snel te zien.
    Liefs Gerrie
  6. Lizette van Akkeren:
    Hoi Mart en Ellie!!
    Ja jullie vermaken je wel zo te zien. Lekker eten he? Nog een paar dagen en dan ga je alweer richting Nederland. Maar ja het feestje houdt een keer op. Ach in Nederland is het ook niet vervelend toch?? Binnenkort gaan de themperaturen weer wat omhoog, nieuwe blaadjes aan de bomen, knoppen in de struiken. Ik wens jullie een hele goed reis naar Nederland en ik zie je volgende week !!!!
  7. Fanny Bovers:
    21 maart 2017
    Heerlijk mee te kunnen genieten van jullie geweldige reis. Prachtig die bloemen en de haven in vrolijke kleuren. Nog even intens genieten jullie twee, en dan weer terug. Ellie tot maandag, zal blij zijn je weer te zien.
  8. Boy en Shirley:
    23 maart 2017
    Geniet nog van je laatste dag en een goede reis terug. Gelukkig wordt hier ook beter weer.