Week 2/3

25 december 2023 - Kuta, Indonesië

We zijn goed aangekomen, maar de Qatar raden we niemand aan, geen beenruimte en je kunt amper eten. Bij aankomst in Palmbeach was er één consternatie, de kamer was volgeboekt. Dus hebben we nu een andere kamer, maar wel met een hemelbed. Wel romantisch toch. We zijn meteen gaan eten bij german beach. Daarna slapen. De volgende dag naar de bank, het geld erop zetten. Toen de volgende dag naar de schoenmaker om zolen onder de schoen van Mart te zetten. We hadden het ontzettend druk. De derde dag werd het wat rustigere.

we zijn nog niet op stap geweest dus ook nog weinig gezien. Na deze week gaan we weer toeren. Mart heeft zich aangemeld bij hotel Bintang om te sporten. Heeft er ook al diverse keren gebruik van gemaakt. Nu we hebben al heel wat meegemaakt, ja elke dag uit eten, mart is gaan vissen met Nicolaas, Marcel, Jos zou aanvankelijk ook mee gaan maar die moest naar de emigratie, veel gevangen is er niet, maar ze vonden het wel leuk. Ook heeft hij zich aangemeld bij hotel Bintang om te gaan sporten. Ik heb alweer inkopen gedaan voor mijn horloge, geen AliExpress maar gewoon kwaliteit Indonesie. Ik kan vooruit. Mijn wit gouden ringen en armbanden laten schoonmaken, en natuurlijk voor Mart zijn been de schoenen laten verhogen. Gisteren bij de .meisjes geweest, maar later meer over. Vandaag kerst diner in Palmbeach. Daar ook de volgende keer. Groetjes van ons.

1. Henk de Vries:
    25 december 2023
    Weer leuk om te lezen! Het overwinteren is begonnen, en langzaam beginnen jullie je draai daar weer te vinden.
    Zelfs een kamer met Hemelbed! Blijf je daar dan al die maanden? En is de kamer net zo fijn? Nou jongens geniet er van! Ik kijk al weer uit naar het volgende verhaal. Wij hebben niets dan stromende regen. Maar wel al een heerlijk Kestdiner achter de kiezen! ❤️.
  2. Gerrie Mensink:
    25 december 2023
    Geniet al weer van jullie verhalen. Veel plezier uit het natte Nederland
  3. Alice:
    26 december 2023
    Hele fijne feestdagen!
  4. Marina Fijnheer:
    2 januari 2024
    Na 2 heerlijke maanden op Bali, elke dag prachtig weer, gaan we het nieuwe jaar in!
    Nieuwjaarsdag is Marts verjaardag, het balkon is leuk versiert😀👍

Hoe lang ken ik Mart en Ellie al niet en wat heb ik fijne herinneringen ❤️

Buuf Marina
  5. Anny van Wanrooy-ten Have:
    6 januari 2024
    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Leuk om jullie verhalen weer te lezen .Geniet van jullie vakantie en vooral van het mooie weer. Groetjes, Jos en Anny
  6. HENK -CARLA:
    7 januari 2024
    Mart-Ellie Ook van ons nog de beste wensen Carla -Henk
    We zijn nog bezig met bali .