Week 2

9 februari 2018 - Tuban City, Indonesië

We zijn weer begonnen aan week twee. Wat we allemaal gaan doen weten we nog niet. In ieder geval moet ik nog wat rusten met mijn knie, maar een klein tripje zal wel lukken. Nu het weer zit niet mee, dus tussen de regenbuien door, even kijken of we kunnen vertrekken. Onze andere motormuizen hebben er ook zin in. Tussendoor even ons laten verlekkeren bij het duurste winkelcentrum in Kuta. Tevens de uitstapjes ‘s avonds naar het restaurant doen ons goed. Zwemmen op z’n tijd is ook een bezigheid.

De twee nieuwkomers hebben het er maar druk mee, ze konden zich het zich maar niet voorstellen wat ze de hele dag zouden doen. Nu eten, boodschappen, eten, zwemmen, eten en dan nog af en toe kaarten of dansen. Wij hopen dat jullie er weer van genieten, het volgend verhaal is in ieder geval, spannend genoeg om het te plaatsen, veel lees en kijk plezier. Groetjes van ons , Jac en Bets, kitty en tini, en tenslotte Martien en Ellie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Coortje:
    8 februari 2018
    Lekker genieten.
    Hier vriest het dat het kraakt....bbrrrrrr
    Kun je daar Netflix kijken Elleke met je modem??
  2. Coortje:
    8 februari 2018
    Ja hoor heb de hele serie velvet gekeken in een week klaar ermee. We hebben glasvezel kabel nu gaat ontzettend snel en goed. Ik heb iets anders gekregen kun je ( tenminste als je bij ziggo bent) alle zenders van ziggo bekijken. Geweldig het heet VPN. Mijn knie wil niet. Maar rini probeert er wat van te maken en het helpt zeker een beetje. Over een half uur ga ik zwemmen dat helpt ook wat, groetjes van obs
  3. Van breugel:
    9 februari 2018
    Heerlijk, geniet ervan nog veel plezier allemaal succes met je knie El gr
  4. Wim en Yvonne:
    9 februari 2018
    Veel plezier allemaal en beterschap met je knie Ellie.
    Groeten aan de buurtjes.
  5. Henk de Vries:
    9 februari 2018
    Hoi Ellie en Mart. Heerlijk dit te lezen. Zo is het net of we er ook een beetje bij zijn. Het is dus regentijd? Mousson? Tja jouw knie he Ellie wat vervelend nou weer.maar ik begrijp als geen ander wat dat inhoudt. 19 e as knie twee! Heb nu een slaappilletje en kan de gehele nacht doorslapen.Geniet daar en ik kijk uit naar verhaal drie. Liefs van ons!
  6. Wil:
    Lieve Kit en Tien genieten .Maar ik mis je heeeel erg xx
  7. Gerrie Mensink:
    Hoi El,
    Ik kijk er naar uit jullie te zien, ik hoop alleen dat er nu genoeg regen gevallen is.
    Tape zit al in de koffer.
    Groetjes voor iedereen.
  8. José van de Veerdonk:
    10 februari 2018
    Lieve mensen héél veel gezelligheid en geniet van alles om jullie heen. En Let goed op onze vriendjes Tiny en Kitty want die mogen nu naar hart klussen lekker genieten
  9. Francis:
    24 februari 2018
    Dag globetrotters,
    Tijdelijk uit de running, nu slow down!
    Jammer van je knie, jou kennende, niet zeuren, doorgaan!
    Het is koud dus geniet van de tropen zon!
    Lvgroetjes, F/R