Week twee en drie

8 januari 2023 - Kuta, Indonesië

Vanaf vandaag zijn we bijna klaar met de de dingen die we nog moesten doen, nu zijn we bezig met de mensen weer op te sporen Rini (al jaren lang onze maseurs) is met de noorderzon vertrokken uit haar woon verblijf telefoonnummer klopt niet meer. Maar de kerk blijft ze trouw. Onze eigenaresse van Palmbeach heft haar in de kerk afgesproken en zei dat we weer in Palmbeach zitten. Jullie horen er nog van. Onze twee Balinese meisjes hebben we ook weer ontmoet. Was heel erg gezellig. Nu vandaag hebben we onze Magnus weer gesproken na 4 jaar. Hij komt langs bij Palmbeach. Ook zijn we door Gonda uitgenodigd om op visite te komen. We hebben ook weer een dansavond gehad bij palmbeach en jepun. De discjockey Rob was er weer. Super gezellig en zeer druk, een echte kompulan.
Ook is mart bij WINA oogspecialist geweest, zoals gewoonlijk is er niets meer aan te doen. Jawel hoor, er is staar geconstateerd en moet in Nederland naar de oogarts. Ook zijn we gebakken banaantjes wezen halen, er was niets veranderd. HEERLIJK zoals altijd, maar van 500 Rp naar 2000 Rp. (12 cent.) maar er zitten er altijd meer in de zak. Nu veel regen, maar wij Hollanders kijken uit naar oudejaarsavond dansen met Rob. Daar horen jullie in ieder geval meer over. Allemaal een prettige jaarwisseling en een gezond 2023.

Sampai hari ini kami hampir selesai dengan hal-hal yang masih harus kami lakukan, sekarang kami sibuk melacak orang lagi. Rini (tukang pijat kami selama bertahun-tahun) telah meninggalkan rumahnya dengan matahari utara. Nomor teleponnya sudah tidak benar. Tetapi gereja tetap setia kepada mereka. Pemilik Palmbeach kami bertemu dengannya di gereja dan mengatakan bahwa kami kembali ke Palmbeach. Anda masih pun bertemu lagi dengan kedua gadis Bali kami. Sangat bagus. Hari ini kami berbicara dengan Magnus kami lagi setelah 4 tahun. Dia mampir di Palm Beach. Kami juga diundang oleh Gonda untuk datang dan berkunjung. Kami juga mengadakan malam dansa lagi di pantai palem dan jepun. Disc jockey Rob ada di sana lagi. Sangat nyaman dan sangat sibuk, kompulan sejati.

Mart juga pernah menjadi spesialis mata di WINA, seperti biasa tidak ada yang bisa dilakukan. Ya, katarak telah terdeteksi dan Anda harus pergi ke dokter mata di Belanda. Kami juga pergi membeli pisang goreng, tidak ada yang berubah. LEZAT seperti biasa, tapi dari Rp 500 sampai Rp 2.000. (12 sen.) tetapi selalu ada lebih banyak di dalam tas. Banyak hujan sekarang, tapi kami orang Belanda menantikan malam tahun baru berdansa dengan Rob. Setidaknya Anda akan mendengar lebih banyak tentang itu. Setiap orang memiliki tahun baru yang menyenangkan dan tahun 2023 yang sehat.

nog even bij de laatste foto’s dit is een nieuwe element in zee bij de luchthaven typisch Bali. En gisteren hebben ze zoals elke week zijn ze met de spuit rond gegaan voor de denge mug.

dit is voor de mensen op Bali, dat ze ons ook kunnen volgen.

1. Riet Ligtenberg:
    Leuke foto’s Ellie
    Met een duidelijk verslag
  2. Tilly en Aad Faassen:
    27 december 2022
    Wat fijn dat jullie al de bekenden na 2 jaar Covid weer hebben teruggevonden. Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2023 😘
  3. Toos van den Broek:
    27 december 2022
    Ziet er goed uit leuke foto's, fijne jaarwisseling
  4. Coortje:
    27 december 2022
    Wens jullie een fijne jaarwisseling....dansend 2023 in🥳💃en alle goeds voor het Nieuwe Jaar in goede Gezondheid🍀🙏
  5. Yvonne:
    27 december 2022
    Voor jullie ook een hele gezellige jaarwisseling en veel geluk en een goede gezondheid toegewenst voor het nieuwe jaar 🥂🍾🍀🎊🎉
  6. COR Reniers:
    Eeen fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2023
  7. Jan Jairus Marinus de Bakker:
    27 december 2022
    Weer heel leuk om jullie verhalen te lezen. Je voelt je dan nl. aanwezig op Bali. Ook mooie foto's!
  8. Henk de Vries:
    4 januari 2023
    Fijn jullie weer te lezen! Net of je er een beetje bij bent! Geniet er van lieve mensen.
  9. Lizette van Akkeren:
    11 januari 2023
    Jullie hebben het naar de zin zo te zien. Mart...lach eens naar het vogeltje. Zo duur zijn die pisang goreng koeken niet hoor. Ja en voor staar... gewoon laten behandelen in Nederland. Ferry heeft er een duidelijk en goed zicht van gekregen! De kleuren zijn ook veel helderde en mooier. Elly hoe gaat het met je schouder? Dat zwemmen doet je goed 🤔🤔🤔...kloteweer daar.. ja regenseizoen hè. Het gaat over... lekker genieten samen en heel veel plezier samen en groetjes van mij... Niet vallen hè 😘🥰😂
  10. Ellie en Martien:
    12 januari 2023
    Nu het regenweer is nu over, de massage is begonnen en zwemmen doe ik iedere dag. Nog wel pijn maar daar kan ik nu met leven. Bedankt voor de reactie
  11. Ellie en Martien:
    12 januari 2023