Overwinteren 2022/23

15 december 2022 - Kuta, Indonesië

Goedenavond allemaal, jullie zullen wel denken waar blijft hun reisverhalen! Ik ga er toch iets van maken. Waar zullen we beginnen, nu de Sint is de deur uit, de kerst komt binnen, en versieren gaat beginnen. Even de spullen van de zolder halen, ja ja, dat geldt voor jullie niet voor ons. Ook gezellig is dat. Nu onze eerste week zit erop. Natuurlijk als vanouds, het is ietsie pietsie anders, het is allemaal wat minder, dat is te begrijpen na de Corona, jongere personeel, met minder ervaring. Alles is natuurlijk ook duurder geworden maar voor ons nogvsteeds te betalen. We hebben al veel gedaan, bankzaken, schoenen verhogen, telefoon nummer gehaald ed. De brommer stond al klaar, dus meteen eff boodschappen doen, tassen uitgepakt. En nu gaan genieten. Dat zal zeker wel gaan lukken. Elke morgen therapie voor mijn schouder, maar ik ben te fanatiek, de volgende dag veel,pijn. Dus opletten maar. Zwemmen doet me goed., kan de brommer makkelijk op en af. Vandaag is het een rustdag, even de was ophalen, uit eten en dan Netflix. De dagen vliegen om. Nu dit was het dan voorlopig. Veel lees en kijk plezier. Groetjes van ons vanuit Bali

1. Alice:
    15 december 2022
    Lekker genieten ,en geweldige foto"S bij de schoenmaker ha ha
  2. Ellie en Martien:
    15 december 2022
    Ja ja, de studie is goed aangekomen, ik hoor het later wel.
  3. Wietske:
    15 december 2022
    Geniet ervan. Ook aardbeving gehad?
  4. Ellie en Martien:
    15 december 2022
    Nee hoor niets van gemerkt.
  5. Fanny:
    15 december 2022
    Geniet ervan, zie dat jullie schoeisel al aangepast is voor de vakantie, hier alleen nog maar winterschoenen.
  6. Ellie en Martien:
    Geniet van jullie vakantie en veel plezier op Bali. Groetjes, en Anny
  10. Yvonne:
    16 december 2022
    Wat leuk, die schoenmaker😬😂
    Veel plezier, groetjes van ons.
  11. Lars Tjaarda:
    16 december 2022
    Dag El en Mart ,
    fijn vacantie en zal jullie reisavonturen lezen.
    Laat snel wat van jullie horen
    gr Lars
  12. Ellie en Martien:
    19 december 2022
    We genieten met teugen bijna elke dag op het strand eten bij zonsondergang
  13. Dorien:
    20 december 2022
    Leuk om jullie zo te zien! Genieten en hele fijne dagen!