Week 5 en 6

9 februari 2023 - Kuta, Indonesië

Hallo trouwe lezers,

vandaag zal ik het eens hebben over onze speurtocht naar een iPad. Voor sommige van ons komt dit bekend voor. (iPad van jopi, gre en gerrie. Dus wij zijn al hierin ervaren. Marina belt ons op de kamer op helemaal in paniek, iPad in de Gojek ( vervoersbedrijf) laten liggen. We horen het verhaal aan, en zeggen tegen haar, we denken erover. Nu 2 minuten later staat ze bij de receptie. Dus wij er ook maar naar toe. Ondertussen worden we door onze dochter en kleinkinderen gebeld. Het personeel van het hotel waren volop het bellen, niemand nam op. Dus wij op de brommer naar het filiaal van de Gojek. Ja er was waarrempel iemand aanwezig. Werden zeer goed geholpen, en we waren iets wijzer geworden. We hadden in totaal wel 20 km afgelegd door de drukte. Al bij al, we zaten te eten in het restaurant en kregen het goede nieuws te horen. Morgen moeten de iPad. Ophalen. Wordt vervolgd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joke:
    Redders in nood 👍👍👍😘😘😘😘
  2. Gre brom:
    9 februari 2023
    Ja jullie hadden het heel goed geregeld,alle drie de iPads weer terecht.zonder jullie was het niet gelukt
  3. Gerrie Mensink:
    Ik zal het nooit weer vergeten in 2017. Het overlijden van Jopi en jullie hulp
  4. Ed en Nel:
    11 februari 2023
    Hallo redders in nood, wat fijn dat jullie dat weer hebben kunnen regelen. Marina heeft ook een keer haar foto toestel in een taxi laten liggen. Wij waren erbij. Helaas had niemand van ons op het taxinummer gelet. Wij hebben voor haar wel het taxi bedrijf gebeld, maar we stonden zwak doordat we het nummer niet wisten. Het was helaas weg fotocamera. Niks meer van gehoord. Gelukkig heeft ze haar iPad wel terug.
  5. Henk de Vries:
    14 maart 2023
    Hoi Martellie. Fijn weer even een kijkje in jullie wereld daar. Lees net in het Eindhovens Dagblad dat er op Bali bepaalde restricties zijn voor het rijdrn op motoren en scooters door overwinteraars ivm de vele ongelukken. Maar hoop dat jullie daar toch nog lekker kunnen rondtuffen. Lees de reislogger met veel pleziet en wens jullie nog een super tijd! Lieve groeten en tot snel!