7 en 8

14 maart 2023 - Kuta, Indonesië

Daar zijn we weer, het is drukker geworden, vrienden uit Nederland zijn aangekomen, dus met z’n allen koffie drinken, of uit eten gaan. Het wordt weer gezellig net als vanouds. Mart en ik zijn naar het centrum van Denpasar geweest. Daar was het niet druk. We hebben nog wel met een oude “dame” staan praten, die was wel heel iets aparts aan het maken. Dus mart op zijn gebrekkig indonesie begon een gesprek aan. In eerste instantie wilde ze niet reageren. Maar toen ze hoorde dat Mart de taal sprak was ze vol bewondering. Legde haarfijn uit wat ze aan het doen was, nl. Pruimtabak aan het maken voor vrouwen. Op de film kan je zien hoe het gaat. Ook hebben we een dagtocht gemaakt, (voor ons niets nieuws) met de bakkertjes. Jan en Diny, het was bejaardenzorg. In Ubud lekker koffie gedronken. Op de terugweg hebben heerlijk gegeten bij Madu Sedana. Bij ons bekend en nog meerdere van ons.

1. Tilly en Aad Faassen:
    14 maart 2023
    Fijn dat weer als vanouds aanvoelt. Geniet van al het lekkers op Bali. Wij denken aan jullie
  2. Ed en Nel:
    14 maart 2023
    Goed te horen dat het met zoveel oude vrienden nog goed gaat. Wat goed dat de Bakkertjes ook nog steeds van de partij zijn. Wij wensen jullie nog een heel fijne tijd toe en doe iedereen de wij kennen de groeten van ons.👊
  3. Riet Ligtenberg:
    14 maart 2023
    Het is heel gezellig samen , dankjewel voor je verhaal en de foto’s
  4. Gerrie Mensink:
    14 maart 2023
    Fijn dat jullie zo genieten van alle vrienden. Houden zo
    Wens jullie nog een fijne tijd
  5. Anny van Wanrooy-ten Have:
    15 maart 2023
    Wat een mooie foto’s en verhaal . Geniet er naar van.
    Groetjes, Jos en Anny
  6. Jan Jairus Marinus de Bakker:
    15 maart 2023
    Hallo Mart en Ellie, jullie verslag van week 5 en 6 weer heel relaxt en met plezier gelezen. Dat zullen we ook blijven doen, zelfs als we weer thuis zijn, want dan is het net of we nog steeds op Bali zijn en geeft ons een uitstekend gevoel.
  7. Jan Jairus Marinus de Bakker:
    15 maart 2023
    Hallo Mart en Ellie, foutje gemaakt. We hebben jullie verslag niet alleen van week 5 en 6 gelezen, maar ook van week 7 en 8. Sorry hoor!
  8. Kitty Vanden Heuvel:
    15 maart 2023
    Geniet er maar van het is hier nog geen mooi weer.
    Groetjes