dag 3

13 augustus 2012 - Jaipur, India

Dag 3

Vandaag zijn we per bus vertrokken naar de Roze Stad, Jaipur. Het is door de kleur dat deze stad zeer exotisch sfeer heeft, vooral als de zon ondergaat, maar helaas konden we tussen de regenbuien alles bezichtigen.  De gids bracht ons naar een paleis met olifanten, sommige van ons gingen te voet naar boven en enkele met de jeep. Het was zeer indrukwekkend.

Tussendoor gingen we naar een fabriek waar tapijten werden gemaakt, zoiets als in Perzisch, maar zoals jullie weten houden we hier niet van

Met de bus weer terug naar de Roze Stad, waar we een paleis bezochten, daarna door naar de lunch.

De volgende stap was in de Roze stad een museum bezoeken het ging over de kleren van de keizer en aanhang.  Astronomisch museum, daar geloven ze in India heel erg in. Maar ja, wij zijn te nuchter hiervoor, maar ondanks was het toch interessant . Weer een verkoopstunt, gingen we nog naar een juwelier, van halve edelstenen. Blij dat we weer buiten waren toen terug naar ons hotel, dat geweldig is. op het internet na

groetjes van martien en ellie

Morgen naar Agra