dag 3 India Nepal

12 augustus 2012 - Nuenen, Nederland

Ja en zijn , daar zijn we weer. Vandaag zijn we gereisd van Delhi naar Jaipur.

Het was maar 270 km, waar zoalsaltijd, gaat er niets normaal.

We gingen eerst vlak bij het vliegveld naar Visnu en zijn aanhang bekijken. Toen zijn we doorgereden en kwamen al snel in een file terecht. Deze heeft wel  2 uur geduurd, maar zoals gewoonlijk knip ik de foto's wel vanuit de bus.

Er was een  vrachtwagen omgevallen en lag het hout over de snelweg verspreid.

Toen we eenmaal door konden rijden gingen we naar een geweldige lunch, in een ;paleis. (zie foto's).

Nog even door het dorp gelopen kwamen weer terug bij de bus.

Nu verblijven we in een prachtig hotel Ramada in Jaipur. Zeer lux maar ook heel erg duur. Het Internet kost  wel 10 euro voor 24 uur..Maar ja op vakantie moet je niet zo op het geld letten maar laten rollen.

Zo voor  vandaag zijn jullie weer op de hoogte en morgen gan we naar Jaipur.

Dan vertel ik meer over deze  rose stad.