dag 4

21 augustus 2012 - Jaipur, India

Dag 4

Vroeg op staan was niet echt nodig in ieder geval gingen we met de bus op weg naar Agra.

Daar voor gingen we nog eerst een stop maken bij een watervoorziening zijn speciaal (het staat nu op de Indiase erfgoed lijst) het was zeer speciaal maar echt veel toeristen kwamen er nog niet. Was wel in opkomst.

Daarna hadden we een lunch onderweg. Maar stopte even bij een verzamelplaats voor  kamelen.

Toen zijn we naar de dode stad gereden waar de grootouders gewoond hebben van hun kleinzoon die de tasmahal gebouwd heeft. Daar gaan we morgen heen.  We gaan er vanuit dat onze Indiase gids  ons goed op de hoogte heeft gebracht.

Daarna zijn we doorgereden naar Agra hotel Clarcks waar wij het zelfs nog te chique vinden. De prijzen zijn niet normaal voor ons tenminste niet. Bijvoorbeeld even internetten 3,50 euro voor een uur. En je weet wel ik zit graag achter het internet maar vindt dit wel belachelijk.

We hebben de tuktuk genomen en zijn 1,5 km verder op gaan eten, als enigste uiit de groep, maar dat komt jullie natuurlijk wel bekend voor.

Nu wij gaan nu slapen en hopen morgen veel te zien. Dan gaan we naar Tasmahal en de Rode stad.

De dag daarop gaan we met de trein verder, maar daar zal ik jullie wel van op de hoogte brengen.

Groetjes van martien en ellie