1e dag India Nepal

11 augustus 2012

Na gisteren busniss  klas gevolgen te hebben en een korte nachtrust, stonden we vanmorgen om 7.30 uur weer op. Eerst ontbijten en daarna  na het Imposante Rode Fort uit de  Moghul tijdperk (1311). Daarna het oude centrum van Dehli. Ook onderweg nog even naar de moderne architectuur .Bahai-tempel gebouwd in de vorm van een lotus.

Kort daarna naar de binnenstad waar we een rondleiding kregen met een riksja . Daarna even lunchen en toen Matatma Gandni. Kort daarna gingen we naar de Sikhs die hebben een geloof om voor de armen op te komen.  Dagelijks wordt er voor +/- 25.000 mensen gekookt. Indrukwekkend!

daarna terug naar het hotel om te gaan eten en klaar te maken voor de volgende reiswagen (6). Uur 270 km.

Groetjes van  Martien en ellie

1. Boy en roely:
    11 augustus 2012
    Hoi levensgenieters, mooie foto"s verder geniet maar lekker doeiiiii
  2. Coortje:
    11 augustus 2012
    Lekker genieten maar weer van deze rondreis. Veel plezier. Ook ik begin af te tellen ;););)
  3. Boy en roely:
    12 augustus 2012
    Hoi Mart, had je nog de krulspelden in, onder je hoofdoekje Ha ha , ben benieuwd naar de volgende Foto"s Veel plezier doeiiiiiiii
  4. Ron & Ciska:
    Hallo Ellie en Mart,

Programma ziet er goed uit, veel te zien en op deze reislogger ook goed te documenteren. We wensen je veel plezier, gezondheid en sterkte toe op deze reis. We zullen jullie volgen.
  5. Mels:
    12 augustus 2012
    Een heel mooie reis gewenst. Nepal kennen wij en we zullen zo met jullie willen ruilen!
    Waarom zijn jullie niet bij de shiks blijven eten? 25002 maakt ook niet meer uit.
    Geniet verder van de reis je hebt nog veel te zien!
    Groet,
    Joop & Mathilde