Dag 14

11 september 2008 - Hoi An, Vietnam

DAG 14

Hoi An is een heerlijk toeristenplaatsje en is inmiddels opgenomen door de UNESCO als 1 van de 5 World Heritage sites in Vietnam. We zijn om 7.30 gewekt, dat noemen ze uitslapen, ik heb de hele nacht aan de website gewerkt. In de ochtend gaan we een korte stadstoer maken, met o.a. een bezoek aan de Japanse overdekte brug, één van de Chinese gemeenschapshallen, het historisch museum en van één van de voorname Koopmanshuizen. De lunch in een plaatselijk restaurant, en daarna waren we vrij. Ik was mijn camera vergeten en heb dus foto’s gekregen van reisgenoten, met dank aan hun. We hebben fietsen gehuurd dus zie de foto’s. Jullie weten wel als we los gelaten worden maken we bijna altijd iets mee. Hoi An heeft op gebied van souvenirs en schilderwerken veel te bieden. Overigens kunt u goed en goedkoop kleding en schoenen op maat laten maken. Ook dit doen we niet in Vietnam, We hebben een fiets gehuurd om de omgeving te verkennen of naar het ca. 5 kilometer verder gelegen Cua Dai strand te gaan. Dit alles weten we nog niet, we zien wel.

1. Coortje:
    11 september 2008
    coortje de parels zijn hier niet duur dus op bali flink pingelen

gr ellie