Het is bijna zover.

18 november 2022 - Nuenen, Nederland

18-11-202

Goedemorgen allemaal, nog 16 dagen te gaan, we hebben er ontzettend zin in. Eerst met de trein naar Hoofddorp, dan overnachten bij Hampton bij Hilton, als het goed is vertrekken wij om 10,25 met de SingaporeAir naar Singapore met 8 personen nl.  Nannie, Riet, Toine en Alby, Wim en Jeanne, om 8.05 vliegen we door naar Denpasar Bali. We worden zoals altijd omgehaald door Palmbeach. En ja, de motor staat dan al klaar. We hebben niet de zelfde kamer meer. Dichter bij het zwembad, vind ik fijner. Nu we hopen dat alles gezellig en goed verloopt. Daniella (reisbureau) heeft ons goed geholpen, en Sabina de Jong goed voor de visa’s gezorgd. Voorlopig is dit het verhaal, en volgt er op Bali de verdere belevenissen. Gr van ons.

1. Joke:
    18 november 2022
    Nou Martien en Ellie , ik hoop jullie daar te zien wij ( Esther en Steef ) komen als het goed is eind febr begin maart .
    Veel plezier alvast 😘😘😘😘
  2. Henk de Vries:
    18 november 2022
    Lieve Ellie en Mart. We gaan jullie weer volgen en verheugen ons op de reisverhalen. We hopen op een
    Goede vlucht en ga daar weer genieten ! Eindelijk mag en kan het weer! Liefs❤️
  3. Gerrie Mensink:
    Hoi Ellie en Mart,
    Heerlijk dat jullie weer gaan. In gedachten ga ik mee, maar helaas zit het er niet meer in maar ik zal jullie volgen op mijn iPad.
    Goede reis en veel plezier✈️✈️✈️✈️✈️🍀🍀🍀🍀
  4. Gre brom:
    Beste Ellie en mart,
    Heerlijk dat jullie weer naar balie gaan en ook voor de mensen op bali dat er weer toeristen kunnen komen.
    Veel pleziergroetjes gre
  5. Riet Ligtenberg:
    Gezellig zo samen
    Verheug me erop
  6. Jan Jairus Marinus de Bakker:
    Hoi Ellie en Mart,
    Mooi bericht! Wij komen op 20 januari a.s. weer naar Palmbeach en hopen jullie natuurlijk ook weer te ontmoeten. Tot ziens zullen we maar zeggen! Jan en Diny
  7. Leo en ine:
    20 november 2022
    Leuk wij zijn er ook in januari dan zien we jullie daar ik verheug me er op tot ziens op bali
  8. Ellie en Martien:
    20 november 2022
    Leuk weer iets van jullie te horen, hoe lang, waar, en wanneer komen jullie precies
  9. Leo:
    Wij zijn 26 januari in Bali hotel Anvaya tot 15 februari
  10. Daniella:
    7 december 2022
    heel veel plezier
  11. COR Reniers:
    12 december 2022
    Heb me aan gemeld.wacht op jullie reaktie
  12. Coortje:
    18 december 2022
    Hallo Baligangers
    Volop genieten jullie daar in "ons" paradijs en de groeten aan Rienie de masseuse.
    Tot het vlgd verhaal.
    🙏🍀😘