9 en 10

19 maart 2023 - Kuta, Indonesië

Goedemorgen allemaal, het begint al op te schieten, nog 2 weken te gaan. We hebben weer een goede daad verricht, een tandarts wilde iemand oplichten voor 1.6 miljoen Rp. (€102). Alleen maar kijken verder niets, en wat medicijnen voorschrijven. Nu we zijn even langs gegaan, we kregen ook nog de tandarts te spreken, honds brutaal was hij, we konden nog eens niet uitleggen wat we ervan vonden. Maar al bij al, het geld kwam terug. Je moet zo goed opletten, anders wordt je opgelicht. De operatie van Jos, kostte maar 150.000 Rp (9€). En het was een echte operatie van bijna 1 uur, hechtingen erin, ontsmettend, en medicijnen, zo kan het ook. Vandaag gaan we naar de stenen slijperij, in Denpasar. We zijn er al eens geweest. Het is op een dierenpark, dat vinden we niet zo leuk. Maar ja dat hoort er ook gewoon bij. We hebben ook van de week de tiara dewata gevonden. Die is verkocht aan andere eigenaren, en opgesplitst in diverse filialen. Eindelijk hebben we hem gevonden. Inkopen gedaan voor mee naar huis te nemen. Aanstaande woensdag is het Nepy, hier heb ik al eens overgeschreven. Binnen blijven want de geesten moeten van het eiland af. Dat is het principe. Na 6 uur s’avonds tot 6 uur s’morgens de volgende dag. Dus op dinsdag is het ogoh ogoh. Die foto’s zie je bij de laatste twee weken. Ook is de dag na Nepy markt, heel erg gezellig. Allemaal nog een fijne dag

1. Ed en Nel:
    19 maart 2023
    Wat vliegt de tijd, nu al weer bijna aan de terugreis toe. Nou de bomen staan hier en daar al in bloei hoor dus de lente komt er aan. Het is “veilig” thuiskomen. Gisteren en vandaag was het al weer 15-17 graden. We zitten al weer volop buiten. Bedankt voor je verhaal en tot horens maar weer.
  2. Wim en Hetty kieffer:
    19 maart 2023
    Ja , dat is waar , de tijd vliegt om!
    Wij hebben het idee dat jullie voorlopig nog op Bali blijven .
    Maar ondertussen zijn wij ook al 3 maanden in Spanje geweest , en nu alweer bijna 3 weken thuis , en jullie waren nog vóórdat wij weggingen al op Bali!
    Wensen jullie alvast een goede terugreis naar huis 🏠.
  3. Henk de Vries:
    Hoi Martellie.

Jeetje zit het er al weer bijna op? Wat vliegt de tijd zeg! Nou mooi verhaal weer , je moet je nooit op laten lichten zo zie je maar weer. Maar ook stijllloos dat zo’n arts dat doet en durft, echt schandalig. Nou jongens geniet er nog van, en kom weer heel thuis! 👌🏾🎨🙏
  4. Tilly en Aad Faassen:
    20 maart 2023
    Nog maar twee weken te gaan, wat vliegt de tijd. Wij zijn al weer 5 weken thuis. Heel veel te regelen hier. Weten jullie of Allan en Ann uit de UK ook op Bali zijn. Wij zagen een bericht dat ze zaten te eten in Tana Lot
    Liefs Aad en Tilly
  5. Ellie en Martien:
    20 maart 2023
    Ja, die zijn bijna een maand op Bali, ik geloof dat ze vrijdag weer naar huis gaan, woensdag nog Nyepie, binnen blijven dus, donderdag markt op het strand, ja, voor ons en hen, schiet het ook op.