Overwinteren Bali 2023/2024

2 december 2023 - Eeneind, Nederland

Hallo allemaal, het gaat weer gebeuren, we hebben er zin, naar de warmte. Weg uit het kikkerlandje. Geen stress, geen controle van de overheid, geen dure boodschappen, geen benzine. Al bij al genieten wat er op onze weg komt. Nog een paar dagen de kachel aan. En de elektrische deken gebruiken, om het maar warm te houden. De tuin is klaar, daar heeft ons Martje voor gezorgd. De komende week nog enkele afspraken, en 2 verjaardagen, de koffers zijn bijna klaar. Koelkasten, vriezers, wasmachines kunnen bijna allemaal uit. Onze lieve buurtjes hebben de spuitjes van onze Mart meegenomen tot maandagmorgen. De laatste vriezer schoonmaken en het stekkertje eruit trekken. De was nog eff opvouwen. Morgen nog even naar de verjaardag van onze Nola, ze word alweer 11. Peter Teeuwen brengt ons maandagochtend naar de trein. Wat we zeer lief vinden. Ik hoorde links en rechts dat ze weer uitkijken naar onze Reislogger. We vliegen maandag 15.15 uur met de Qatar. Ik hoop dat er weer veel gelezen wordt. Dus veel leesplezier en kijk genot. Groetjes van Martien en Ellie

1. Henk de Vries:
    2 december 2023
    Nou reken maar dat ik je lees Ellie! Super de voorpret is al weer begonnen.
    Martellie naar het eind van de Wereld!
    Nou nee zo erg is het natuurlijk ook weer niet!
    Een fijne reis , de laatste loodjes en dan is het weer genieten geblazen. Tot snel zeg ik , dan lijkt het voor ons niet zo lang. Liefs Henk de Vries .
  2. Jan Jairus Marinus de Bakker:
    2 december 2023
    Geweldig vooruitzicht Elly en Martien! We zijn al weer nieuwsgierig naar jullie volgende verhaal. Wij moeten nog even wachten voordat we in het Palmbeach hotel arriveren. We kunnen eigelijk niet wachten. Daarom voor straks alvast een tot ziens op Bali!
  3. Tilly en Aad Faassen:
    2 december 2023
    Hoi Elly en Martien. Wij gaan jullie volgen tijdens de reis door Bali. Fijn naar de zon. Alles weer als normaal na de Corona. Wij zitten sinds begin oktober weer in ons huis in Spanje. Wij zijn van plan om tot april 2024 te blijven. Weg uit de kou. Heel veel plezier in Bali en doe alle bekenden de groeten van ons. Veel liefs Aad en Tilly Faassen
  4. Ellie en Martien:
    2 december 2023
    Hallo Aad enTilly, wat leuk dat jullie een huis in Spanje hebben, waar staat het ergens? Bedankt voor de reactie. Knuffel van ons
  5. Joke:
    2 december 2023
    Geniet ervan ik hoop dat we jullie nog zien in ons mooie Bali . Ik / wij komen op 14 maart aan wel laat deze keer pfffff
  6. Fanny:
    2 december 2023
    Ellie en Mart weer op avontuur en genieten van het mooie Bali. Fijne reis, en ik geniet weer mee van jullie verhalen, brengt ook een beetje zon naar hier, al is het maar achter de computer.
  7. Gre brom:
    Hallo Mart en ely,
    Fijn dat jullie weer naar balie gaan,heerlijk.
    Ik ga met mijn vriend in januari met de camper naar Spanje,ook lekker naar de zon.
  8. Wim en Hetty kieffer:
    Hallo Elly en Martin
    Ja wij gaan ook jullie reis verhalen weer lezen hoor !
    Wij weten nog niet wat we v d winter gaan doen ( gebeurt ons nóóit )
    Maar Wim tobt wat met z’n gezondheid na die Cruise 🚢 naar IJSLAND heeft hij een longontsteking opgelopen , maar is nog steeds niet helemaal oké !
    Hopen nu het géén Bali wordt , weer een paar maanden naar Spanje te gaan , als z’n gezondheid het toe laat !
    Wensen jullie een goede vlucht , en een geweldig verblijf in Palmbeach!
    Lieve groetjes van Wim en Hetty
  9. Anny van Wanrooy-ten Have:
    Hallo Ellie en Martien,

Wij gaan jullie reisverhalen zeker lezen.
    Een hele goede reis en veel plezier in Bali en geniet van de zon 🌞
    Groetjes Jos en Anny
  10. Marina Fijnheer:
    2 december 2023
    Heel fijn dat mijn buurtjes weer naar Palm Beach komen, gezellig!
    Heerlijk om de kou te ontvluchten!
    Onze kamers zijn gerenoveerd, ze hebben hun best gedaan en zijn zo blij je weer te zien😀

Ik wens jullie een goede vlucht ✈️ en tot ziens🙋‍♀️
  11. Gerrie Mensink:
    3 december 2023
    Hallo Ellie en Martin,
    Wens jullie een fijne tijd op Balie in Palm Beach en zal jullie verhalen zeker lezen.
    Veel plezier.