Afronding overwinteren 2023

2 april 2023 - Nuenen, Nederland

Hallo allemaal, ik wil jullie bedanken voor alle commentaren. Ze waren erg leuk, en ik heb het met plezier gedaan. Nu het zit er nu op. Jullie zullen wel denken, deze foto’s horen er natuurlijk wel bij maar niet achteraf. Nu dat komt zo, ik kon ze niet downloaden en hen de Reislogger gevraagd om dit op te lossen, nu dit is ook gebeurt. Maar toen zat ik al in het vliegtuig. Vandaar.

We hopen dit in de komende tijd vol te blijven houden. We zijn weer terug, het is ontzettend koud. Gisteren hebben we als gebruikelijk is, het is een traditie geworden, heerlijke lunch’s bij Ron en cisca, nu gaat het “normale leven” weer beginnen. Opruimen en vandaag met ons jongste dochter en onze kleinkinderen lunchen. Het hangt van hen af of we in november, december 2023 weer vertrekken naar ons tweede thuis. Bedankt, bedankt, bedankt voor alle reacties ik heb niet op allemaal een reacties kunnen geven. Dus hier. Heel veel knuffels, en liefde van ons. Martien en ellie.

1. Tilly en Aad Faassen:
    2 april 2023
    Fijn dat jullie weer gezond terug zijn. Het weer zal wel heel erg tegenvallen, maar de lente komt eraan. Bedankt voor jullie vrrhalen. Het was net of wij weer herinneringen konden ophalen.
  2. Ed en Nel:
    2 april 2023
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen en wat mooi dat jullie weer zo genoten hebben de laatste maanden. Wij genieten er een klein beetje van mee. Veel plezier met jullie dochter en kleinkinderen vandaag. Ook nog bedankt voor de verhalen.
  3. Wim en Hetty kieffer:
    Wim en Hetty 2 April 2023
    Ja wij zijn ook blij dat jullie weer gezond en wel weer thuis zijn !
    Ook wij hebben vol nieuwsgierigheid jullie verhalen gelezen , want we dorsten het eigenlijk zelf na de Corona nog niet aan om naar Bali te gaan .
    Maar zijn nu wel gerust gesteld !’
    Gelukkig begint hier nu ook het mooie weer aan te komen , want de overgang van Bali naar hier zal van de week wel koud geweest zijn !
    Bedankt voor jullie spontane verhalen !
  4. Rutger:
    11 april 2023
    Leuk de foto’s’s en verhalen weer eens te lezen!

Groeten van je voormalige buurman.