Week 1 en 2

2 februari 2014 - Denpasar, Indonesië

Zo het vertrek op Schiphol is spoedig verlopen, alle waren aanwezig. 11 uur vliegen, dan 5 uur wachten in malaisia. Daarna door vliegen naar Denpasar. Welkom thuis.

We zijn naar twee dagen uitgepakt te hebben alles geïnstalleerd. De brommerman even een brommer gehuurd, en even langs om de chocolade te brengen. Ook op bezoek gegaan bij de ouders van Widhi. Meteen was het raak 's avonds naar een meeting van haar werk. Geweldig met een wervelende show.

tevens een dagj georganiseerd met auto en chauffeur voor jopi en Gerrie. Het was een geweldige dag. Ook elke morgen weer een ontbijt, zoals vroeger, er is niets veranderd.   Om 4 uur 's middags is het tijd om te gaan zwemmen.

In de tweede week hebben we samen met jopi, Gerrie, jac en Bets weer een dagtocht gemaakt, maar deze was wel veel verder weg en ook het weer zat mee, daar boven in de bergen. Een brommertocht hebben we nog niet gemaakt, daar beginnen we volgende week. Al bij al, het was weer een genot om op Bali te zijn.

groetjes van Martien en ELLIE

Van reisblog naar fotoboek