Week 3 en 4

21 februari 2013 - Denpasar, Indonesië

Hallo allemaal, wat gaat het snel, we hebben er bijna al weer 4 weken erop zitten. Het weer is geweldig, en hebben dan ook weer een paar toeren gemaakt. Aan de foto's kunnen jullie zien waar we weer geweest zijn. In ons hotelletje is het bijzonder gezellig,  en onze baas heeft vandaag zelfs voor Valentijn een roosje aan iedereen gegeven.

we hebben zoals ieder jaar, elke dag heerlijk gegeten. En de kooplieden komen in ons hotel ons opzoeken. Horloges en de budhha to budhha lopen als een treintje, ondanks de bezuinigen. Inmiddels is iedereen gearriveerd vanuit Nederland, en gesetteld.

Het verkeer in Tuban is verschrikkelijk en als we dan ook gaan toeren, moeten we minimaal 1 tot 1 1/2 uur rijden voordat we de drukte uit zijn. We hebben geprobeerd om een vorige werknemerster op te zoeken, maar we kwamen terecht bij haar vader en moeder in klungkung. Was uitermate gezellig en we waren van harte welkom.

nu ik ga een kijken welke foto's is er bij zal plaatsen, en daar zal ik wat teksten bij zetten.

Groetjes vanuit het hete Bali. Van Martien en ellie