ja alweer overwinteren! Bali

16 januari 2011 - Amsterdam, Nederland

zaterdag 7 januari 2011 vertrek met de KLM om 21.00 uur naar Singapore en dan door vliegen naar Denpasar. Aankomst 21.30 en we worden opgehaald.

Het was een prettige vlucht. Lekker een paar uurtjes geslapen en de twee chauffeurs stonden te wachten. Alle vijf werden naar ons hotel gebracht. Er was niets veranderd.

De volgende dag een heerlijk ontbijtje. Nasi goreng zoals gewoonlijk. Natuurlijk kon je ook brood krijgen maar daar hadden we geen zin in.

Boodschappen doen, water bestellen en de tassen (van het vorig jaar) uitpakken. 's middags was alles geinstaleerd. Lekker weer bij de Nic Mat eten wel wat duurder geworden. Maar het is maar een hapje tussen de middag

Even een senseo zetten want tenslotte hadden we 650 koffiepads meegenomen vanuit nederland.

De tweede dag zijn we even op bezoek gegaan naar Joke en Roel die op Bali wonen.

De derde dag zijn we naar de twee meisjes geweest samen met Hans en Marianne.

Ze waren er niet jammer. Maar wat we begrepen hadden was dat een van die meisjes al een baby gekrgen had. Dus de kinderkleertjes die we meegenomen hadden komen dan goed van pas.

De foto die zijn toegevoegd zijn de rit naar de meisjes t