Byzantijnse rondreis dag 1 en 2

1 oktober 2014

De 15 daagde Byzantijnse rondreis

Van 29 september tot 13 Oktober 2014

Dag 1 en 2

Maandag 29 september (mijn verjaardag) vertrekken we 's morgens naar Beek Gelderland om daar bij Bolderman reizen een kopje koffie met gebakje te nuttigen, en vrienden op te wachten om aan de 15 daagde reis te beginnen. We reizen de eerste dag naar zuid Duitsland waar we een diner krijgen. Natuurlijk worden en onderweg stops gemaakt.
Er is in de bus gezongen voor mij, en een kleine tractatie ging rond door de bus. Het was een fijne trip de eerste dag, op de file na. Bij aankomst in het hotel, later als verwacht, omdat we zo laat vertrokken waren in beek Gelderland. Nu in het hotel konden we kiezen uit vis of natuurlijk een groot stuk vlees. Het toetje was een appelstroedel met ijs.
Om elf uur naar bed, en om 07.30 ontbijten.

Dag 2 zuid Duitsland - Zagreb

Dinsdagochtend hebben we een heerlijk ontbijt en vertrekken we door Oosterijk naar Slovenië naar de omgeving van Zagreb. Daar zullen we weer overnachten.
In de bus was het heel gezellig iedereen kletst je de oren van het hoofd. Na een paar stops verteld de chauffeur het een en ander over de komende dagen, we hebben prachtig weer, en bij aankomst rond 17.00 uur in ons hotel, zijn we nog even naar de Lidl geweest om inkopen te doen voor de volgende dag de lunch.
Daarna volgde het dinner, en het was zo gezellig bij ons aan de tafel dat we pijn aan onze kaken hadden van het lachen. Toen nog een afzakkertje bij ons Betsie en jac, een lekker wijntje en dan gaan slapen.