alweer week 6

5 maart 2011 - Denpasar, Indonesië

ja, trouwe kijkers, vandaag heb ik wel weer wat tijd. Vandaag hebben we Nyepi. De saaiste dag van de overwintering. Je moet verplicht binnen blijven. De spoken moeten van het eiland af, en blijven.

Gisterenavond hebben ze met poppen de geesten verdreven en staan nu op het stand om morgen verbrand te worden. Ik zal kijken of ik nog op tijd ben voor de verbnranding.

Er mag alleen maar schaars verlichting zijn en geen TV. Gelukkig hebben we wel internet.

Dan maar werken aan de reislogger.

We zitten nu op de helft en er zijn al diverse mensen vertokken terug naar Nederland.

Morgen ga ik weer foto's maken op het strand daar worden alle koopjes op de kramen gelegd (Nu koopjes dat valt wel mee). Het is veel duurder dan normaal. Maar ja, dat kun je verwachten als je de normale prijzen van bijna alle artikelen weet.

Nu geniet er maar van want de afgelopen week heb ik niet veel foto's gemaakt.

En de standfoto's zijn plotseling verdwenen. Maar dat is niet erg. Die kan ik weer opnieuw maken.

groetjes van martien en ellie