Vergeten

5 maart 2018 - Tuban City, Indonesië

ik was vergeten te zeggen dat het verhaal over Gerrie ook foto’s bij zijn maar die staan op datum, niet. 17 februari. Dus alsnog bekijken. Ze heeft de smaak te pakken, gisteren ijsje eten bij Mac Donald weer achterop. Het moet niet gekker worden dadelijk wil ze zelf nog brommer rijden. Nu dat dank ik niet hoor. Het laatste verhaal zal deze week plaatsvinden, want we hebben nog enkele dagen te gaan. Maar we hebben het nu heel druk. Nog dagtourtjes maken met mijn vriendin Els en haar man Frans. De foto’s volgen dan ook hierop. Groetjes van ons. Tot van de week

1. Coortje:
    5 maart 2018
    Potverdorie is dat nu alweer bijna voorbij??
    Geniet nog lekker met zijn allen.
    En tot ziens in Belanda👍🏼🍀😘
  2. Henk de Vries:
    6 maart 2018
    Tjonge jonge Wat gaat dat snel! Nog even genieten dan! Die groeps foto hoort die bij jullie? Is dat het reisgezelschap? Veel plezier nog met elkaar!
  3. Van breugel:
    8 maart 2018
    Hoi zit het er alweer bijna op ,wat gaat het snel geniet nog even en nog veel plezier gr
  4. José:
    9 maart 2018
    Fijn dat wij jullie op deze manier kunnen volgen. De manier zoals jullie daar genieten is héél ontspannend zie ik, en alle reisgenoten zijn tevreden zo te zien. Geniet nog van de laatste dagen met z'n alle daar want dadelijk zijn jullie weer in Nederland waar het bijna lente is. Groetjes in het bijzonder aan Kitty en Tiny. Groetjes uit rosmalen