Op naar ons tweede vaderland

28 september 2018 - Nuenen, Nederland

hallo allemaal,

nog 18 dagen en dan weer vliegen, eerst nog een feestje vieren, daarna alles opruimen, inpakken en wegwezen.

we hebben er zin in, en houden jullie op de hoogte.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joke:
    28 september 2018
    Leuk wij wensen jullie een fijne vakantie , nou ja vakantie hahaha , en we. Zien jullie nog wel in maart denk ik .veel plezier alvast
  2. Ellie en Martien:
    28 september 2018
    Nu dit is geen vakantie, dit is vluchten voor de winter, we zien jullie wel in maart
  3. Anny van Wanrooy-ten Have:
    28 september 2018
    leuk wij zien jullie daar!
  4. Gerrie Mensink:
    28 september 2018
    Veel plezier en goede gezondheid daar, toch wel jammer dat ik niet kom.
  5. Fanny:
    28 september 2018
    Ellie en Mart een hele fijne terug keer naar jullie tweede thuisbasis, geniet ervan. En laat ons meegenieten van jullie avonturen.
  6. Harrie Meevis:
    28 september 2018
    Ellie ,Mart Yvonne en Harrie wensen jullie een hele fijne vakantie,met heel veel gezondheid komend half jaar, we volgen jullie avonturen,en houden contact via face time.
  7. Lizette van Akkeren:
    29 september 2018
    Hoi Ellie en Mart! We wensen jullie een goede reis en een heel erg fijne tijd op Bali!! We blijven jullie volgen. Geniet ze hè en stuur maar veel foto's dan zijn wij er óók een beetje bij en kunnen we jullie een beetje in de gaten houden 😂😂😂hele fijne feestdagen daar en alvast alle goeds voor het volgende jaar! Tot ziens weer in Nederland 😘😘
  8. Henk de Vries:
    29 september 2018
    Hoi Ellie en Mart. Spannend weer en nu zoooo lang. We zullen jullie missen maar ik ga jullie zeker weten lezen. Geniet daar kom tot rust ( voor zo ver mogelijk ) en kom gezond weer thuis.
  9. Lizette van Akkeren:
    13 november 2018
    Hè Ellie 😘hoe gaat het met jullie. Hier is het vandaag echt herfst. Kil nat en koud.
  10. G.brom:
    17 november 2018
    Mooi hè de dolfijnen bij logins,hebben wij ook gedaan.
    Verder wens ik jullie veel plezier met de kinderen en tot februari