overwinteren 2020

24 januari 2020 - Kuta, Indonesië

hallo allemaal trouwe kijkers,

Hier een berichtje van ons, wij zijn er al weer 14 dagen, het lijkt wel of we niet zijn weggeweest.

Op 7-1-2020 vertrokken via Dusseldorf. Geen file, de chauffeur onze grote vriend (dick en zijn vrouw Mony) waren op tijd. De koffers paste ruim in Dick's auto, en op naar de vlieghaven.

Aangekomen ging alles op rolletjes en we zaten zo in vliegtuig. Op tijd zijn we vertrokken. Op naar Singapore. Overstappen en dan op naar Denpasar.

Ze stonden ons op te wachten van Palmbeach. Was weer thuiskomen.

Snel alles bij de opslag ophalen, en uitpakken. Om 2 uur ging de telefoon, onze brommer was gearriveerd konden we bank zaken regelen en boodschappen doen. 's avonds dansen in palmbeach. Daarna eindelijk naar bed, en we waren volledig uitgeput na de reis.

De volgende dag hebben we lekker lui gedaan. Dus niets.

Zaterdag op naar Ida (de meisjes en ouders), en 's avonds dansen in Jepoen.

Zondag chocolade brengen naar Ninja (de brommerman) voor zijn 3 dochters. Het is aan de andere kant van Denpasar, en ruim 35 minuten rijden met de brommer.

Maandag ook weet even chocolade brengen naar Bali Joe (de Lederman) om schoenen en dergelijke te laten repareren.

Dinsdag hadden we zin in lekkere cappuccino gedronken bij Riet Lichtenber, daar moesten we chocolade brengen van Cisca.

Daarna zij we doorgereden naar het centrum van Denpasar.

Woensdag uitrusten en 's avonds eten op het strand eten. Heerlijk en gezellig.

Donderdag zwemmen "s morgens om 6 uur. En daarna wat zaken regelen.

Vrijdag is er weer dansen in Palmbeach, geen klap te doen, omdat de meeste mensen nog niet in Bali zijn.

Zaterdag en zondag hebben we maar wat rondgereden om te kijken of er het een of ander was veranderd was.

Nu tot nu toe zijn er enkele mensen aangekomen onder andere Wim en Hetty, ik ben ze 's avonds mee gaan ophalen.

en daarna volgende de Bakkertjes Jan en Dinie, ook zijn inmiddels Aad en Tilly gearriveerd.

Dus al bij al, komen ze langzaam binnen druppelen. Weer genoeg verteld over onze bezigheden, en volgen de foto"s.

Groetjes van Martien en Ellie

1. Henk de Vries:
    24 januari 2020
    Hoi Mart/Ellie. Jullie zijn weer in het beloofde land. Het land waar jullie hart ligt. Oude bekenden weer zien , denk dat je ook met elkaar vergroeid, zeker omdat jullie dit al zoveel jaar doen. Het verhaal te lezen doet ook een beetje voelen er bij te zijn. Knap dat jullie er de vele vlieguren voor over hebben. Ik heb nog steeds niet, dat wil ik ook! Terwijl ik reisprogramma’s verslind en daar ontzettend van kan genieten. Ik gun het jullie van harte, maar mijn vliegangst kan ik gewoon niet onder woorden brengen en weerhoud mij van een dergelijke reis. Ik wens jullie alle goeds daar geniet er van . Liefs van ons beiden. En kom gezond weer thuis.
  2. Kitty Vanden Heuvel:
    24 januari 2020
    Jullie hebben het goed naar je zin daar heerlijk
    Hier ook alles prima nog druk maar schiet op
    Alleen dat weer hè
    Stuur maar n beetje naar hier. Ha ha
    Geniet ervan en de groeten aan iedereen
    En dikke knuffel voor hetty en Wim de kanjers
    Groetjes Tiny. Kitty
  3. Coortje:
    24 januari 2020
    Wat heerlijk om weer op Bali te zijn.
    Lekker in Dps de koffie en de lieve meisjes met familie weer bezocht.
    Prachtige brommerroute.
    En weer lekker gegeten bij Doni op het strand en op t hoekje? Is de bouw tegenover palmbeach al begonnen?
    Tis hier saai grijs weertje.
    Whoehoe was ik maar in Bali......
    Genieten samen Mart en El lekker alle tijd voor jezelf.
    Je mist mij wel zeker met het shoppen :):):)😂😂
    Tot je volgende reisverhaal weer.
    Groetjes Coortje 😘
  4. Joke:
    24 januari 2020
    Hoi Martin en Elly voor ons nog 5 weekjes en dan zijn wij er ook weer , we zien er naar uit en als we er zijn kom maar lekker op de koffie .groetjes van ons Ton en Joke
  5. Ed en Nel:
    27 januari 2020
    Het klinkt weer heel gezellig El, lekker genieten en relaxen
    💃 🏊‍♀️ 🛵 🍽
    🌞🏝 💻 ☕️ 🍩
    Heel veel plezier, groeten van ons ook aan Mart.